نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران
نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

ایرماتریس، مرکز نمایندگی تشک بادی و تخت های بادی شرکت اینتکس ایالت متحده در ایران بوده که محصولات بسیار با کیفیت را برای ایرانیان عزیز با قیمت اصلی عرضه می کند.
آدرس نمایندگی: تهران میدان پونک خیابان 15 پلاک 12 واحد زیر همکف
شماره تماس نمایندگی: 02144221970 / 09122133645

بایگانی

نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران

امروزه قیمت محصولات و اشیاء خانگی، تفریحی و ورزشی مانند تخت خواب ها، تشک های خواب، مبلمان، کاناپه، استخر، تجهیزات شنا و ... روند افزایشی داشته و گاهی اوقات خرید آنها برای جیب مان مقرون به صرفه نخواهد بود. البته جایگزین هایی برای این محصولات نام برده از چند سال پیش در زندگی های روزمره ما وارد شده اند که با قیمت بسیار خوب و مناسب و همچنین کیفیت خوب آنها جایگزینی عالی برای محصولات گران امروزی شده اند. این محصولات، محصولات بادی می باشند. کالاهایی بسیار جالب و شگفت انگیز برای مصارف روزانه ما در منزل، محل کار، مسافرت و ... . به طور خلاصه بگوییم بزرگترین و برترین شرکت تولید محصولات بادی، شرکت اینتکس ایالت متحده بوده که اکثر محصولات خود را تحت لیسانس خود به وسیله چینی ها تولید می کنند.

البته این محصولات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و قبل از تولید و بسته بندی در شرکت نیز تست می شوند. ایرماتریس، نمایندگی انحصاری تشک های بادی و تخت های بادی شرکت اینتکس در ایران بوده که این محصولات را با قیمت اصلی و به روز در کشور عزیزمان عرضه می کند. گفتنی است که ایرماتریس انحصارا تشک و تخت های بادی اینتکس را عرضه کرده و شما می توانید سایر محصولات بادی را از نمایندگی اصلی اینتکس (تهران اینتکس) مشاهده و خریداری کنید.