نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران
نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

ایرماتریس، مرکز نمایندگی تشک بادی و تخت های بادی شرکت اینتکس ایالت متحده در ایران بوده که محصولات بسیار با کیفیت را برای ایرانیان عزیز با قیمت اصلی عرضه می کند.
آدرس نمایندگی: تهران میدان پونک خیابان 15 پلاک 12 واحد زیر همکف
شماره تماس نمایندگی: 02144221970 / 09122133645

بایگانی

نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران

معرفی و آشنایی با محصولات بادی

در واقع محصولات بادی کالاهایی راحتی و جایگزین محصولات چوبی و آهنی تزئینی بوده و برعکس نامشان از کیفیت و زیبایی های خاصی برخوردارند. این محصولات طی چند سالی است که  تولید می شوند و بزرگترین و اصلی ترین شرکت تولید کننده محصولات بادیشرکت اینتکس ایالت متحده می باشد. البته شرکت های دیگری نیز مانند جیلونگ، بست وی و … نیز می باشند که همچنین محصولاتی را تولید و عرضه می کنند. اما اینتکس بهترین تولید کننده محصولات بادی در میان سایر شرکت ها می باشد و در حال حاضر محصولات اینتکس در چین تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند.

محصولات بادی کالاهایی هستند که از ویژگی ها یا بهتر بگوییم از مزیت هایی همچون سبک بودن، ارزان بودن، کم حجم بودن، با کیفیت بودن و … بهره کامل می برند. به عنوان مثال تخت های چوبی یا آهنی دارای ویژگی هایی مانند وزن بالا، حجم زیاد، قیمت بالا و مدت زمان راه اندازی طولانی بوده اما شما می توانید با جایگزین کردن تخت های بادی از امام این ویژگی های بد جلوگیری کنید، زیرا علاوه بر راحتی شما در راه اندازی و قیمت و … تخت های بادی، از لحاظ تزئین و تغییر دکوراسون خانگی نیز بهره مندی کاملی را خواهید برد. شاید بتوان تنها ویژگی بد محصولات بادی را حساسیتشان به اشیای تیز نام برد و این امر کاملا روشن و واضح و همچنین عادی بوده و در صورت دور نگه داشتن کالای بادی خود از اشیای تیز، آن کالا تا چند سال برای شما عمر خواهد کرد.


آشنایی با شرکت فروشگاهی ایرماتریس

ایرماتریس نمایندگی اصلی محصولات بادی همچون تخت خواب و تشک های بادی بوده و در این زمینه تخصص فراوانی را دارد. این فروشگاه محصولاتی مانند تخت های بادی یک نفره، تخت های بادی دو نفره، تخت های بادی کودک، تخت های بادی قابل حمل، تشک های بادی یک نفره، تشک های بادی دو نفره، تشک های بادی کودک، تشک های بادی مسافرتی،تشک و تخت های بادی چندکاره و پمپ باد برقی و دستی برای شما هموطنان عزیز عرضه کرده و با نازل ترین و واقعی ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. شرکت ایرماتریس علاوه بر عرضه  تخت های بادی و تشک های بادی اینتکس، از سایر شرکت های محصولات بادی نیز برای شما هم میهنان عرضه می کند.


معرفی تخت های بادی یک نفره و دو نفره

همانطور که در توضیحات محصولات بادی عرض کردیم، تخت های بادی یکی از پر فروش ترین، برترین و پرکاربرد ترین محصولات بادی بوده و طرفداران زیادی را بخصوص در میان زوج های جوان دارد. تخت های بادی در انواع و ظرفیت های مختلف (یک نفره و دو نفره) تولید شده که علاوه بر کاربران معمولی، بیماران عضلانی و استخوانی نیز می توانند از آن ها به عنوان یک وسیله درمانی استفاده کنند. در کل تخت های بادی در انواع مختلفی مانند تخت های مخمل، جیر پی وی سی، طبی و ساده موجود بوده و در ظرفیت های ۱ و ۲ نفره تولید می شوند. البته برخی از تخت های بادی نیز قابلیت های اضافی مانند بالش سرخود و تکیه گاه و همچنین دو طبقه نیز وجود دارند.


تخت های دو طبقه تخت های بادی هستند که از دو تکه جداگانه تشکیل شده و هر تکه کاربرد یک تشک را دارا بوده که بسیار کاربردی و به نسبت قیمتشان مقرون به صرفه هستند که از تحمل وزن بالایی برخوردارند.

اما تخت های بادی خاصی نیز تولید می شوند که قابلیت شناور بودن بر روی آب را دارند. به گونه ای شما می توانید با راه اندازی این تخت ها و انداختن آن بر روی آب، با خیال راحت بر روی آب درازکشیده و استراحت کنید.

تخت های بادی دیگری با نام تخت های خوشخواب تولید می شوند که از راحتی و لذت استفاده بسیار بالایی برخوردارند و بیماران عضلانی و استخوانی نیز می توانند روی این نوع تخت ها حساب کنند. اما تخت هایی نیز با عنوان تخت های بیمار وجود دارند که بیش از همه تخت های بادی برای بیماران و درمان و استراحت آنها مناسب است. این نوع تخت های بادی معمولا یک تکیه گاه بزرگ جداشو همراه خود دارند که برای عضلات و استخوان های کمر بسیار مفید بوده و مورد تایید پزشکان ارتوپد قرار گرفته است.

اما به طور خلاصه تخت های بادی از دریچه های مخصوص باد کردن برخوردار بوده و با پمپ های باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی و باد می شوند. گفتنی است که سایر پمپ های باد برای باد کردن محصولات بادی مناسب نبوده باعث می شود تا فشار زیادی به این نوع کالاها بیاورد.


معرفی تشک های بادی یک نفره و دو نفره

شاید به جرات بتوان گفت که تشک های بادی بعد از تخت های بادی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات بادی بوده و کاربرد های بسیار زیادی را دارد. تشک ها نیز در انواع مختلفی تولید شده و کابرد های فراوانی را در هر زمینه تفریحی و غیر تفریحی و همچنین درمانی دارد. همانطور که از نام این دسته محصولات پیداست، تشک ها از ارتفاع و حجم کمتری نسبت به تخت ها بهره برده و بخصوص وزنشان نیز به مراتب از تخت های بادی کمتر هستند. ویژگی دیگر بسیار خوب تشک های بادی قابل حمل بودن اکثر آنها بوده و می توان در مکان ها و وسیله های نقلیه مختلف مورد استفاده قرار داد.



اما تشک های بادی همانند تخت ها بادی از ظرفیت های یک نفره و دو نفره برخوردار بوده و در انواع مختلفی مانند تشک های بادی طبی، تشک های بادی مخمل، تشک های بادی ساده، تشک های بادی درمانی مخصوص بیمار، تشک های بادی تکیه گاه دار، تشک های بادی کودک و تشک های بادی برزنتی مخصوص مسافرت تولید می شوند. هر کدام از این تشک مزیت ها و مصارف مربوط خود را داشته و می توانید هر کدام از مدل های مختلف را به نسبت علایق خود و با مشاوره گیری از شرکت نمایندگی ایرماتریس خریداری نمایید.

اما تشک هایی نیز برای استفاده بر روی آب موجود بوده که همانند تخت ها می توانید از آن بر روی آب های آرام و پرعمق استفاده نمایید. تشک های مخصوص روی آب نیز در نسخه ها و ورژن های متفاوتی در باب نوع روکش تولید شده و به نسبت علایق خود می توانید آنها را از فروشگاه ما تهیه نمایید.

در راجب تشک های مسافرتی نیز باید این نکته را عرض کنیم که این دسته از تشک ها در کل به دو دسته تقسیم بندی می شوند: ۱- تشک های بادی معمولی مسافرتی با روکش های گوناگون ۲- تشک های بادی مسافرتی با روکش برزنتی. خب همانطور که شما عزیزان از نوع جنس برزنت آشنایی دارید، این نوع روکش ها مسلما مقاومت بالایی را داشته و بدون هیچ نگرانی ای بر روی خاک و یا انواع سنگ های یخت استفاده نمایید. ابعاد این نوع چادرها نیز به گونه ای طراحی شده که در چادرهای مسافرتی و همچنین در وسیله های نقلیه نیز به خوبی جای می گیرند.

دسته ای دیگر از تشک ها نیز موجود هستند که مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی می باشند. این تشک ها از چند ویژگی بسیار خوب و مقاومتی با روکش های مخمل کامفورت (طبی) برخوردار بوده و سطح نشیمنگاه آنها به گونه ای طراحی شده که تمام عضلات و استخوان های بدن (بخصوص کمر) را در بر گیرد. گفتنی است که تشک های بادی درمانی مانند تخت های بادی مخصوص بیماران قابل تایید پزشکان ارتوپد بوده و استفاده از آنها را نه تنها برای بیماران بلکه برای مصارف معمولی نیز تاکید می کنند.

باد کردن تشک های بادی نیز مانند تخت های بادی و همچنین سایر محصولات بادی از پمپ باد های مخوصوص این محصولات استفاده کرده و کابران می توانند برای باد کردن این محصولات از انواع پمپ های باد  استفاده نمایند. البته این نکته را باید عارض شویم که یک الی دو مورد از انواع تشک های بادی نیز از پمپ باد برقی سرخود بهره می برند که آنها نیز به مراتب از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.


معرفی پمپ های باد دستی و برقی

اما می رسیم به پمپ های باد. پمپ هایی که برخلاف تفکر شما با سایر پمپ های باد قابل استفاده روزمره شما تفاوت داشته و این سری از پمپ ها مخصوص محصولات بادی می باشند. پمپ های باد   نیز در انواع مختفی وجود داشته که این انواع عبارتند از: پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی و پمپ باد برقی.
۱- پمپ های باد دستی از جمله پمپ هایی بوده که باید به وسیله وارد کردن قدرت به آن به کار افتاده و در سایز ها و اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.
۲- پمپ های باد پدالی پمپ هایی هستند به وسیله فشار پا قابل استفاده بوده و قدرت پمپاژ بسیار خوبی دارند. علاوه بر این قابلیت مکش هوا را نیز دارند.
۳- پمپ های باد برقی نیز بهترین و پر قدرت ترین پمپ های باد بوده که آن ها نیز در انواع (پمپ های برقی معمولی و پمپ های برقی چندکاره و باتری خور) تقسیم بندی می شوند. این پمپ ها نیز علاوه بر قدرت باد بالا، قدرت مکش باد بسیار فراوانی نیز دارند. همچنین پمپ های باد چندکاره نیز کاربرد های اضافی مانند قابلیت متصل شدن به فندک خودرو ها را نیز دارند.