نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران
نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

ایرماتریس، مرکز نمایندگی تشک بادی و تخت های بادی شرکت اینتکس ایالت متحده در ایران بوده که محصولات بسیار با کیفیت را برای ایرانیان عزیز با قیمت اصلی عرضه می کند.
آدرس نمایندگی: تهران میدان پونک خیابان 15 پلاک 12 واحد زیر همکف
شماره تماس نمایندگی: 02144221970 / 09122133645

بایگانی

نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران

۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تخت بادی دو تکه زیپدار: این محصول یکی از تخت های دو نفره از جنس PVC با روکش جیر ضد تعرق بوده که از جنس بسیار خوب وشیکی بهره می برد. این محصول به صورت دو کاره بوده که از قابلیت ۲ تکه و یا دوقلو بودن بهره می برد. این تخت دوقلو به گونه ای است که اگر هر تکه را جدا کنید به دو تشک دو نفره تبدیل شده و می توانید آن را علاوه بر منزل در مسافرت نیز استفاده نمایید. این دو تکه به وسیله زیپ مخصوص به هم متصل شده و یک تخت با پهنای مناسب را برای شما به ارمغان می آورد. این تخت با ابعاد (طول: ۲۰۳ سانتی متر، عرض: ۱۵۲ سانتی متر، ارتفاع: ۴۸ سانتی متر “با احتساب دو تشک متصل به هم”) و تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرم به صورت جدا وباهم در ابعاد بسته بندی ای به اندازه یک کیف لپ تاپ بوده و وزن کلی آن ۸ کیلوگرم است. این تخت دوکاره از یک پمپ باد و برچسب تعمیرات برخوردار است.


کد محصول: intex 66754
قیمت: 235,000 تومان

جنس بدنه از PVC با روکش جیر ضد تعرق
قابلیت دوکاره بودن و تبدیل به 2 عدد تشک
ابعاد: طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر “با احتساب دو تشک متصل به هم”
تحمل وزن: 
273 کیلوگرم
دارای پمپ باد
دارای برچسب تعمیرات
وزن تخت 8 کیلوگرم

فروش محصولات بادی

AirMattress

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۱
Admin

تشک بادی کودک یک نفره : اگر به دنبال یک تشک بادی مناسب برای فرزندان خود هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. محصولی از جنس PVC با روکش مخمل که از یک بالش بادی سرخود نیز بهره می برد. این تشک دارای یک پتوی طرح دار و کودک پسند بوده که مناسب سنین ۳ تا ۸ سال می باشد. این تشک با ابعاد (طول: ۱۵۲ سانتی متر، عرض: ۶۴ سانتی متر، ارتفاع: ۲۰ سانتی متر) تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کرده و یکی از بهترین تشک های کودک شرکت اینتکس می باشد. همچنین به دلیل داشتن وزن بسیار سبک و ماندگاری بالا بسیار راحت بوده که از پمپ باد و ساک مخصوص حمل تشک بهره می برد.


کد محصول: intex 66802
قیمت: 
165,000 تومان

جنس بدنه از PVC با روکش مخمل
ابعاد: طول: 152 سانتی متر، عرض: 64 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر
تحمل وزن: 100 کیلوگرم
مناسب سنین 3 تا 8 سال
دارای پتو و بالش سرخود
دارای پمپ باد و ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

نمایندگی فروش اینتکس

AirMattress

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۷
Admin

تخت بادی دو نفره جدید دو کاره: یکی از تخت های بادی جدید اینتکس این تخت دو کاره بوده که محصول ۲۰۱۴ اینتکس می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل با طراحی و ساختار موازی بوده و به جز استفاده های معمولی می توان از آن به عنوان یک وسیله درمانی نیز استفاده کرد. این کالا با ابعاد (طول: ۲۴۱ سانتی متر، عرض: ۱۹۳ سانتی متر، ارتفاع: ۷۶ سانتی متر) و تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی بسیار خوش خواب و با کیفیت می باشد. اما یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت دو کاره بودن آن می باشد. به صورتی که یک لایه جداگانه به صورت تشک در درون این تخت وجود داشته که جداگانه باد می شود و می توان آن را به گونه مجزا حمل کرد. علاوه بر این قسمت بالایی این تخت یک تکیه گاه به صورت سرخود داشته که مزیت این محصول را افزایش می دهد. از سایر امکانات این تخت می توان به داشتن پمپ باد برقی مجزا با گارانتی دو ساله و همچنین برچسب تعمیرات اشاره کرد.


کد محصول: Intex 67972
قیمت: 
345,000 تومان

جنس بدنه از PVC با روکش مخمل موازی
ابعاد: طول: 241 سانتی متر، عرض: 193 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر
تحمل وزن: 273 کیلوگرم
قابلیت دوکاره بودن
دارای تکیه گاه
ابعاد بسته بندی: 70 در 75 در 26 سانتی متر
وزن تخت: حدود 18 کیلوگرم
دارای پمپ باد برقی مجزا با گارانتی دو ساله

AirMattress

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۴
Admin

تخت بادی یک نفره جدید با بالش: محصولی جدید یک نفره ۲۰۱۴ از شرکت اینتکس با طرحی ساده و فانتزی که از جنس PVC با روکش مخمل تولید شده و از مناسب ترین تخت های یک نفره می باشد. این تخت دو رنگه بوده و از ابعاد (طول: ۱۹۱ سانتی متر، عرض: ۹۹ سانتی متر، ارتفاع: ۴۷ سانتی متر) و تحمل وزن ۱۳۶ کیلوگرم بهره می برد. ساختار روی این تخت به صورت موازی بوده و به خوبی با بدنمان همسان می شود. این محصول دارای ابعاد ۶۲ در ۵۵ در ۲۸ سانتی متربوده و با وزن ۸٫۵ کیلوگرمی خود می تواند به راحتی آن را در هر نقطه ای حمل و نقل کرد. از سایر ویژگی های این تخت می توان به داشتن بالش سرخود و پمپ باد برقی سرخود نیز اشاره کرد.


کد محصول: intex 67776
قیمت: 
190,000 تومان

جنس بدنه از PVC با روکش جیر مخمل
ابعاد: طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 47 سانتی متر
تحمل وزن: 136 کیلوگرم
دارای بالش سرخود و برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد برقی سرخود
ابعاد بسته بندی: 62 در 55 در 28 سانتی متر
وزن تخت: 8.5 کیلوگرم
دارای کیف مخصوص حمل

AirMattress

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۱
Admin

پمپ باد دستی متوسط: این پمپ باد درست مانند پمپ باد دستی سایز کوچک بوده که مخصوص محصولات بادی می باشد. این پمپ دستی از سایز متوسط  برخوردار می باشد. این پمپ دارای ابعاد بسته بندی ۳۸ در ۱۴ در ۱۴ سانتی متر بوده که از وزن کلی ۴۰۰ گرمی بهره می برد. همچنین این محصول دارای ۳ نازل با سایز های مختلف بوده و جنس بدنه آن از نوع پلاستیک PVC مقاوم می باشد.


کد محصول: intex 68614
قیمت: 
25,000 تومان

جنس محصول از PVC مقاوم
دارای سه نازل در سه سایز مختلف
ابعاد بسته بندی 38 در 14 در 14 سانتی متر
وزن پمپ دستی حدود 400 گرم

AirMattress

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۶
Admin