نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران
نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

ایرماتریس، مرکز نمایندگی تشک بادی و تخت های بادی شرکت اینتکس ایالت متحده در ایران بوده که محصولات بسیار با کیفیت را برای ایرانیان عزیز با قیمت اصلی عرضه می کند.
آدرس نمایندگی: تهران میدان پونک خیابان 15 پلاک 12 واحد زیر همکف
شماره تماس نمایندگی: 02144221970 / 09122133645

بایگانی

نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس

مرکز نمایندگی تشک و تخت بادی اینتکس در ایران

کیفیت تخت و تشک های بادی چگونه است؟ آیا با کوچکترین فشار یا ضربه آسیب می بینند؟

همانطور که در بخش توضیحات نیز بیان کردیم، محصولات بادی کالاهایی جایگزین محصولا قدیمی دیگر با قیمت و حجم و وزنی مناسب بوده و به خاطر همین علت باید کالاهایی بسیار با کیفیت و با دوام باشند. اما این محصولات اکثرا از جنس لایه پلاستیکی به نام PVC تولید و ساخته می شوند که یقینا جواب هر کاری را در هر شرایط جوی و غیر جوی مختلف می دهند. لایه های پلاستیکی PVC به گونه ای می باشند که می توانند فشارهایی از جمله باد، آب و دمای مختلف را تحمل کنند. تخت و تشک های بادی فقط در برابر اشیای تیز حساس هستند و این مورد نیز یک تمر طبیعی می باشد، زیرا که هر وسیله باد شویی در برابر اشیای تیز آسیب پذیرند. اما گفتنی است که این کالا ها به آن صورت که فکرشان را می کنید در برابر اشیای تیز حساس نبوده و فقط در زمان فشار بیش از حد آسیب می بینند. در صورت دور نگه داشتن از این نوع اشیا، تخت و یا تشک بادی شما قادر است تا حدود ۴ الی ۵ سال برای شما کار کند.

 

تخت ها و تشک های بادی چگونه و از کدام قسمت باد می شوند؟

این محصولات از طریق دریچه های مخصوص تعبیه شده بر روی خود به وسیله پمپ های باد مخصوص باد می شوند. این دریچه های مخصوص به نسبت محصولات اندازه های مختلفی داشته و برای باد کردن آنها نیاز به نازل های مخصوص خود دارد. البته پمپ های باد (دستی، پدالی و برقی) نیزمخصوص این محصولات تولید شده که در فروشگاه ایرماتریس موجود می باشد.

 

آیا تخت ها و تشک های بادی از ضمانت و گارانتی برخوردار می باشند؟

خیر. محصولات بادی به گونه ای هستند که به دلیل احتمال برخوردشان در هنگام حمل ونقل به هر شی تیزی از گارانتی بهره نمی برند. اما شرکت ایرماتریس بعد از فروش تخت و یا تشک های بادی به خریداران، ۴۸ ساعت مهلت تست به کاربران و مشتریان خود می دهد تا در صورت اشکال پیدا کردن هر محصولی آن را بتوان تعویض کرد. اما در مورد پمپ های باد نیز این واقعه صدق نکرده و این وسیله ها از گارانتی بهره می برند، زیرا که در دسته محصولات بادی قرار نمی گیرد.

 

چگونه می توان از فروشگاه ایرماتریس خرید کرد؟

مشتریان عزیز می توانند از طریق سه روش خرید های خود را انجام دهند: ۱- سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی ایرماتریس و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی زرین پال. ۲- سفارش محصول از طریق فروشگاه اینترنتی ایرماتریس و انتخاب گزینه (پرداخت نقدی پس از تحویل کالا)، البته گفتنی است که این ویژگی مخصوص شهروندان شهر تهران می باشد. ۳- خرید کالا به صورت حضوری. در این روش می توانید با مراجعه به نشانی فروشگاه ایرماتریس واقع در (بالاتر از میدان پونک ، خیابان پانزدهم ، پلاک ۱۲ ، واحد زیر همکف) خرید خود را همراه با تست محصولات انجام دهید.

 

وزن و حجم تخت و تشک های بادی چگونه است؟

این محصولات به نسبت تخت های چوبی و آهنی و همچنین تشک های پشمی وزن بسیار پایین تری را داشته و حجم آنها نیز مانند سایر محصولات غیر بادی استاندارد می باشند. در کل تخت های بادی و تشک های بادی حداکثر وزن پایین تر از ۲۰ کیلوگرم را داشته و بیشتر متوسط وزن آنها حدود ۶ الی ۱۲ کیلوگرم می باشند. گفتنی است که برخی از تخت های بادی و همچنین تشک های بادی نیز به صورتی طراحی و تولید می شوند که می توان از آنها در مسافرت و یا محل کار نیز مورد استفاده قرار داد.

 

آیا می توان تشک و تخت های بادی را تعمیر کرد؟

بله. در صورت آسیب دیدن تخت و یا تشک های بادی تنها راه تعمیر کردن آنها از طریق برچسب های تعمیرات صورت می گیرد. بسته های برچسب تعمیرات همراه خود یک لیبل پلاستیکی زخیم با چسب مخصوص شرکت اینتکس داشته که می توانید به راحتی هر محصولی را تعمیر کنید.

 

چگونه طبی بودن تخت و تشک های بادی را از هم تشخیص دهیم؟

ابتدا باید این نکته را برای شما عرض کنیم که تمام تخت ها و تشک های بادی به دلیل بادی بودن و داشتن طرح ها و ساختار های مختلف در آن قابلیت طبی بودن را برای شما به ارمغان  می آورند. اما تخت ها تشک هایی منحصرا و تماما طبی هستند که دارای روکش کامفورت باشند. برخی از این محصولات دارای روکش مشبک مانند بوده و به این صورت است که هنگامی که بر روی این نوع محصولات دراز کشیده و از آن استفاده می کنید، این کالاها تمام آن قسمت های بدن را که با تخت یا تشم در تماسند را در بر گیرد و احساس راحتی کاملی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

کدام یک از تشک ها و تخت های بادی ضد تعرق اند؟

تخت ها و تشک هایی ضد تعرق هستند که بیشتر از روکش مخمل بهره ببرند. در واقع روکش های مخمل به گونه ای هستند که در هنگام استفاده از آن محصول از تعرق بسیار زیاد جلوگیری می کند. البته روکش های دیگر نیز مانند PVC شفاف و برزنتی هم از قابلیت ضد تعرق بودن بهره برده ولی روکش مخمل توان بیشتری را در جلوگیری از تعرق خواهد داشت.

 

آیا می توان از تخت و یا تشک های بادی بر روی آب استفاده کرد؟

بله. البته تمام تخت ها و یا تشک های بادی قابل استفاده بر روی آب نمی باشند، زیرا که باید قسمتی که بر روی آب قرار گیرد به صورت پلاستیک شفاف ضد آب بوده و درز های مقاومی داشته باشد تا آب از آن به داخل عبور نکند. اینگونه تخت و تشک نیز تولید شده و در فروشگاه ایرمترس موجود است. گفتنی است که این نوع محصولات بادی باید در آب های کم عمق و آرام مانند استخر، جکوزی و رودخانه مورد استفاده قرار گیرد تا از اتفاقات ناگهانی پیش گیری شود.

 

آیا باد کردن تشک و تخت های بادی با یک نوع پمپ کافی است یا خیر؟

درکل استفاده از پمپ های برقی برای کل محصولات بادی بسیار مناسب تر وسریع تر از سایر پمپ های بادی بوده و این نوع پمپ ها به اندازه این محصولات را بر پا می کنند. اما از آنجایی که در برخی از تخت و تشک های بادی پمپ باد برقی موجود است، هنگامی که شما از طریق این پمپ های سرخود شروع به باد کردن محصول موردنظر خود می کنید تا یک حدی کالای مورد نظر را باد کرده و به شکل استاندارد در می آورد ولی اگر بخواهید کمی بیشتر محصول خود را باد کنید، در آن زمان بهتر است از پمپ باد های دستی استفاده کنید، زیرا که پمپ های دستی قدرت پمپاژ کمتری را نسبت پمپ های باد برقی داشته و همچنین می توان قدرت پمپاژ باد را توسط دست و قدرت فشار خودمان تنظیم کرد تا به اندازه دلخواه تخت و یا تشک خود را با کنید.